Polityka prywatności danych

W związku z tym, iż od 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”), chciemy poinformować Państwa o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych jest firma FHU DAPI Andrzej Zawadzki w dalszej części dokumentu w skrócie nazywana DAPI z siedzibą w Sulęcinie, kod 69-200, ul Fabryczna, telefon +48 957550080, e-mail: biuro@foliedapi.pl.

Jakie dane osobowe są przetwarzane i w jakim celu?

Dane osobowe przetwarzamy tylko i wyłącznie w celach realizacji Państwa zamówień – w zakresie niezbędnym do wykonania zawartej umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Są to podstawowe dane osobowe, jak imię i nazwisko, nazwa firmy, adres faktury i dostawy, adres e-mail, numery telefonów.

Jeśli wyrażą Państwo dobrowolną zgodę - także do celów marketingowych tj. przesyłania spersonalizowanych ofert, informacji o nowościach i promocjach, powiadomień dotyczących zawieranych transakcji, wiadomości SMS, a także w celu ewidencji dokonywanych zakupów w FHU DAPI, Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.Państwa dane osobowe będziemy przetwarzali także na podstawie uzasadnionego interesu, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegającego na zachowaniu dowodów wykonania umowy przez czas niezbędny do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, po którego upływie dane zostaną usunięte. Dotyczy to głównie praw dotyczących zafakturowywania i zagadnień technicznych.

Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danemu kontrahentowi opiekuna, w celu umożliwienia kompleksowej obsługi cyklicznego zatowarowania.

Dane kolekcjonowane poprzez ciasteczka (cookies). Sklep zapisuje dane dotyczące trwającej sesji zakupu lub zapisanej listy towarów (koszyk) w ciasteczkach, plikach przechowywanych na komputerze użytkownika. Dane te są użytkowane przez przeglądarkę w celu zachowania ciągłości sesji pobytu na stronie lub przywrócenia pozostawionej listy zakupów (koszyk). Żadne istotne dane osobowe nie są kolekcjonowane jedynie takie, które pozwalają zidentyfikować przez przeglądarkę nasz serwer w sieci i powiązać go z komputerem użytkownika.

Kto zapoznaje się z Państwa danymi?

Odbiorcami Państwa danych osobowych są wyłącznie osoby zatrudnione w naszej firmie, osoby z firmy outsorcingu księgowego, przewoźnik transportowy. Nie udostępniamy danych naszych klientów w żaden sposób podmiotom lub osobom zewnętrznym nie powiązanym z naszą firmą a podmiotom wymieniomym wcześniej dane są udostępniane tylko w sposób konieczny do prawidłowego wykonania zamówienia i dostarczenia towaru. Zaś w wewnątrz firmy dane osobowe może przetwarzać:

  • obsługa informatyczna
  • obsługa księgowa
  • obsługa administracyjno-biurowa oraz magazynowa
  • obsługa firmy transportowej (kurier)

Od wszystkich podmiotów, do który przekazywane są dane osobowe wymagamy zachowania wysokich standardów bezpieczeństwa informacji.

Państwa dane nie są przekazywane do Państw trzecich.

Jaki jest czas przechowywania danych?

W związku z realizacją zamówienia – informacje niezbędne do wykazania realizacji zawartej umowy przechowujemy po zakończeniu obowiązywania umowy przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń i dokuemntów księgowych, zgodnie z ogólnymi przepisami kodeksu cywilnego.

Jak można zarządzać swoim danymi?

Osoba, której dane dotyczą ma prawo:

 

  • dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
  • prawo do cofnięcia wcześniej udzielonych zgód w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie może zostać poprzez funkcję modyfikacji konta na stronie internetowej widniejącą po zalogowaniu, a także innymi drogami, po skontaktowaniu się na podany nr telefonu lub adres poczty elektronicznej.
  • prawo do złożenia sprzeciwu, odnośnie przetwarzania danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu administratora.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w sprawie przetwarzania danych osobowych prosimy kontakt na adres e-mail biuro@foliedapi.pl lub nr telefonu +48957550080 lub +48957550000.

Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jednakże w pierwszej kolejności zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w celu wyjaśnienia jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Państwa danych osobowych.

Podanie Państwa danych kontaktowych jest niezbędne do realizacji umowy, natomiast zezwolenie na kontakt w celu przedstawiania naszych ofert jest dobrowolne, i jeżeli nie udzielą Państwo zgody na przetwarzanie danych w tym celu nie będziemy informować Państwa o zmianach w ofercie, nowych, produktach i promocjach.




Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Podatek 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Podano ceny brutto (z VAT)

Realizuj zamówienie

Kontakt


  • Biuro obsługi i dział zamówień pracuje:
  • pon - pt 8:00 - 16:00.
  • Tel: 957550080
  • Tel/fax: 957550000
  • email: dapi@onet.pl

  • Kontakt automatyczny:

  • Zobacz nasz profil na: